Peta D'Family Homestay


View D'Family Homestay Pengkalan Chepa in a larger map

Tuesday, January 13, 2015

Semangat Nak Ke Sekolah Tahun 2015!


Akhirnya setelah ditangguh seminggu sesi persekolah Tahun 2015,akhirnya 12 haribulan Januari bermula sesi persekolahan yang ditunggu-tunggu pun tiba.

Kesemua anak-anak saya  sudah bersekolah.Dah takde yang tinggal di rumah menemani saya.Namun begitu 6 anak saya semuanya berlainan sekolah kecuali yang no 5 dan 6 sekolah rendah yang sama.

Seawal jam 6 pagi saya bangunkan anak saya,mandikan anak saya yang bongsu ni,dan bersiap pakai baju sekolah.Baju sekolah pra tak dapat lagi jadi gunakan dulu baju pra sekolah anak yang dulu.

Lucunya,sekolahnya bukan lah jauh sangat.Sebelah kuarters je.Jalan kaki seminit dah sampai kat padang sekolah.15 saat lagi sampailah kat bangunan sekolah.hehehe..

Saja saya bangunkan awal-awal anak tu.Dah tahu nanti bersiap lama.Nak makan lagi,Nak pakai stoking pun lambat..hahaha..semangat kan umi dia.

Okaylah.Selamat bersekolah semua.

Pesanan: Jangan mula-mula je bangun awal,dia ni banyak alasan untuk tidak ke sekolah...hahaha

2 comments:

  1. Wah..awalnya bangun..tak merengek ke dia hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah kak...saya dukung kak...mata tertutup lagi...nak suh berjalan ke bilik air dia malas...hehehe

      Delete